tämän kuvan on tehnyt anskumuru

maanantai 19. heinäkuuta 2010

vähä bugeja panfussa

12 kommenttia:

  1. Moi pojat, saitte teki sit tehtyä blogin! :D Mut kai te ootte kysynyt pandaownilta luvan, et saattekste kopioida noita tehtäväohjeita? Suosittelen kysyyn koska jos kopioitte sanomatta ni tulee isompi haloo... ;) Kantsii kirjottaa ainakin sen kommentteihin, koska sitä ei oo näkyny missään pitkään aikaan.

    VastaaPoista
  2. Joo mitä nä mun blogia surkeeks haukut en ees käytä sitä paljon ja et saisi julkaista omia kuvia! T:pandakarhu1

    VastaaPoista
  3. sori mun kaveri on pollähtäny
    t.djfinland2 ps... se oli djfinland

    VastaaPoista
  4. Jaahas... Iha sama kuka se oli!

    VastaaPoista
  5. Moro djfinlandit rupeen lukijaks :)
    Sun blogi näyttää mielenkiintoiselta.
    Voittekos lukea mun blogia?
    Mun blogin osoite on: tuma2k10.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. moro.siiis aika omituista.jos kerran asutte kiuruveellä nii tiietteks mitä?mun paikka missä asun nii on kiuruveen vieressä!!!alkaa p:llä

    VastaaPoista
  7. moi kaikki!käykää lukemassa blogiani!sinne pääsette helpoiten klikkaamalla nimeäni!P.S.olen vaihtanut profiinikuvani!!

    VastaaPoista
  8. EEEEEN ASU MISSÄÄ PILAVEELLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.asun py...enpäs sano enenpäääh.

    VastaaPoista
  9. käyttekö te ees enää panfus tai päivittääss blogii

    VastaaPoista